Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MOST NA D1 (LIETAVSKÁ LÚČKA - VIŠŇOVÉ) NAD ÚDOLÍM v km 4.313
Hudyma, Nazar ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh silničního mostu na D1 v úseku Lietavská Lúčka - Višňové v Žilinském kraji, okres Žilina, Slovenská republika. Objekt slouží k přemostění údolí v KM 4,313 a pozemní komunikace v KM 4,410. Byly navrženy tři varianty přemostění, ovšem dále v práci je proveden posudek na jedné z variant. Celková délka nosné konstrukce je 354,00 m , teoretické rozpětí konstrukce je 352,00 m. Most má 4 pole a je prováděn technologií letmé betonáže. Poloha podpor byla omezena nevhodnými geologickými poměry v místě výstavby (aktivní smyková plocha v kvartérních sedimentech) a to především v polích č.3(rozpětí 104,00 m) a č.4(rozpětí 75,00 m). Monolitická část mostní konstrukce bude betonována technologií letmé betonáže s největší délkou konzoly 52,00 m. Krajní části polí č.1 a č.4 budou betonovány na pevné skruži.
Přemostění řeky a železniční trati na městském obchvatu
Němec, Martin ; Kusák, Ivan (oponent) ; Navrátil, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh přemostění řeky a trati ČD na městském obchvatu. Jedná se o spojitou mostní konstrukci převádějící komunikaci S 11,5/70 přes údolí řeky Šlapanky a železniční trať Šatov – Kolín, TÚ 1201. Práce rovněž zahrnuje návrh vhodných alternativ přemostění, zejména alternativy příčného řezu, statického systému a postupu výstavby. Ve statickém řešení provedeném na počítači je uplatněna i časová analýza. U všech variant zpracování návrhu předpětí a orientační posouzení vybraných průřezů. Dalším cílem práce je vypracování projektu hlavní nosné konstrukce zvolené varianty a orientační výpočet založení.
Most přes Lochkovské údolí
Zvolánek, Lukáš ; Juchelková, Pavlína (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu. Most převádí rychlostní komunikaci přes Lochkovské údolí. Nosná konstrukce je tvořena spojitým jednokomorovým nosníkem o šesti polích s vyloženými konzolami podporovanými prefabrikovanými vzpěrami. Spojitý nosník je půdorysně zakřivený. Nejdříve se vybetonují krajní pole (pole 1, 5, 6) na pevné skruži. Další pole (pole 2, 4) budou betonována letmo s postupným vyvěšováním nosné konstrukce. Hlavní pole (pole 3) bude betonováno letmo s postupným odstraňováním montážních závěsů přilehlých polí. Posouzení konstrukce je provedeno podle mezních stavů. Zahrnuje také časovou analýzu konstrukce včetně řešení vlivu výstavby na jeho návrh.
Městský most v Povážské Bystrici
Kaut, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh městského mostu v Považské Bystrici. Ze tří možných variant byla vybrána varianta reprezentující zavěšený most-extradosed o 4 polích. Tato varianta byla podrobně zpracována v rámci diplomové práce. Návrh a posouzení bylo provedeno na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti dle platných evropských norem. Výpočetní model byl zpracován v programu Midas Civil v podélném směru a ve Scia Engineer v příčném směru. Posudky jsou provedeny ručně. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace.
Návrh předpjatého mostu na R1 u Nitry
Komárková, Petra ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na R1 u Nitry, přemosťující řeku Nitru. Jsou navrženy tři varianty řešení, z nichž je právě jedna vybrána a detailněji rozpracována. Jedná se o tříkomorový nosník z předpjatého betonu, postupně budovaného technologií letmé betonáže. Ve statické analýze je uvažováno s vlivem postupné výstavby. Most je posouzen podle evropských norem. Posouzeny byly mezní stavy pro dočasní i trvalé návrhové situace. Součástí diplomové práce jsou přehledné výkresy, znázornění stavebního postupu a schémata předpínací a betonářské výztuže.
Most přes řeku Berounku
Gratza, Jonáš ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu v obci Roztoky, přemosťující řeku Berounku. Byly navrženy 3 možné varianty. Jedna z těchto variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl komorový průřez s podélným náběhem, který je budován pomocí letmé betonáže. Statická analýza zahrnuje vliv výstavby pomocí TDA. Konstrukce byla posuzována na dočasné a trvalé návrhové situace. Konstrukce byla posuzována podle EC.
Dálniční viadukt
Čtvrtlík, Libor ; Kocourek,, Petr (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo navrhnout konstrukci pro převedení dálnice přes veslařskou dráhu. Ze tří variant v podobě studií byla vybrána varianta, která reprezentuje zavěšený most o třech polích. Návrh a posouzení bylo provedeno na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti dle platných evropských norem. Výpočet byl zpracován v programu Midas Civil 2020. Posudky byly prováděny programem IDEA Statica 10.1 v kombinaci s ručními výpočty. Součástí práce jsou i podrobné výkresy a vizualizace.
Přemostění přehrady
Kučerka, Ján ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes přehradu. Byly zpracovány 2 varianty přemostění. Vybraná varianta je spojitý nosník o třech polích. Příčný řez je tvořen komorovým průřezem s proměnnou výškou. Konstrukce má celkovou délku 156,8 m a je budována pomocí technologie letmé betonáže. Most je navržen a posouzen podle mezních stavů na dočasné a trvalé návrhové situace. Součástí práce je statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Městský most v Povážské Bystrici
Kaut, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh městského mostu v Považské Bystrici. Ze tří možných variant byla vybrána varianta reprezentující zavěšený most-extradosed o 4 polích. Tato varianta byla podrobně zpracována v rámci diplomové práce. Návrh a posouzení bylo provedeno na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti dle platných evropských norem. Výpočetní model byl zpracován v programu Midas Civil v podélném směru a ve Scia Engineer v příčném směru. Posudky jsou provedeny ručně. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace.
Přemostění přehrady
Kučerka, Ján ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes přehradu. Byly zpracovány 2 varianty přemostění. Vybraná varianta je spojitý nosník o třech polích. Příčný řez je tvořen komorovým průřezem s proměnnou výškou. Konstrukce má celkovou délku 156,8 m a je budována pomocí technologie letmé betonáže. Most je navržen a posouzen podle mezních stavů na dočasné a trvalé návrhové situace. Součástí práce je statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.